دانلود فیلم Inception 2010 تلقین دوبله و زیرنویس بدون سانسور (2024)

inception به فارسی تلقین یک فیلم اکشن علمی تخیلی در سال 2010 است فیلم تلقین Inception به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان ، که همچنین تهیه کنندگی فیلم را با اما توماس ، همسرش انجام داده است. در این فیلم لئوناردو دی کاپریو به عنوان یک سارق حرفه ای بازی می کند که با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه اهداف خود ،اطلاعات را می دزدد. به او فرصتی داده می شود تا سابقه جنایی خود را به عنوان پرداخت برای کاشت ایده فرد دیگری در ناخودآگاه هدف پاک کند. بازیگران شامل کن واتانابه ، جوزف گوردون لویت ، ماریون کوتیار ،الیوت صفحه ، تام هاردی ، Dileep به رائو ، Cillian مورفی ، تام برنجر ، و مایکل کین .

محصول کشور : آمریکا, انگلیس

ژانر فیلم : علمی تخیلی, راز آلود, اکشن, هیجان انگیز

زمان فیلم : 148 دقیقه

رده سنی : PG-13

بودجه ساخت : 160 میلیون دلار

باکس آفیس : 828.3 میلیون دلار

کمپانی منتشر کننده : Warner Bros. Pictures

کارگردان : Christopher Nolan

زبان فیلم: فارسی و انگلیسی

امتیاز IMDB : 8.8/10 (جزء 250 فیلم برتر IMDB)
امتیاز منتقدین : 74/100

فهرست مطالب

بازیگران فیلم

Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon Levitt, Ellen Page, Tom Hardy, Cillian Murphy, Marion Cotillard, Michael Caine

درباره فیلم و خلاصه داستان تلقین Inception

دومنیک “دوم” کاب و آرتور “استخراج کننده” هستند. آنها با استفاده از فناوری نظامی تجربی جاسوسی شرکتی را انجام می دهند تا به ضمیر ناخودآگاه اهداف خود نفوذ کرده و از طریق یک دنیای رویایی مشترک اطلاعات را استخراج کنند. آخرین هدف آنها ، سایتو ، نشان می دهد که او ماموریت آنها را برای آزمایش کاب برای یک کار به ظاهر غیرممکن تنظیم کرده است: کاشت ایده در ناخودآگاه فرد ، یا “آغاز”. سایتو می خواهد کاب رابرت ، پسر رقیب سایتو ، موریس فیشر ، را متقاعد کند که شرکت پدرش را منحل کند. سایتو قول می دهد وضعیت جنایی کاب را پاک کند ، این امر مانع بازگشت وی به خانه و نزد فرزندانش می شود. پیشنهاد می شود از فیلم interstellar و Tenet نیز دیدن فرمایید.

کاب این پیشنهاد را می پذیرد و تیم خود را جمع می کند: ایامز ، جعل هویت ؛ یوسف ، شیمی دان با داروی آرامبخش برای استراتژی ” رویای درون رویا “. و آریادن – دانشجوی معماری پدر همسرش ، پروفسور استفان مایلز – وظیفه طراحی هزارتوی رویا را بر عهده داشتند. آریادن در می یابد که ناخودآگاه کاب یک طرح فراگیر از همسر فقید وی ، مال را در خود جای داده است. پس از مرگ فیشر ، تیم رابرت را در پروازی همراهی می کند و در یک رویای مشترک او را تحریک می کنند. در هر سطح رویایی ، فرد تولید کننده رویا عقب می ماند تا ” ضربه ای ” ایجاد کند تا اعضای دیگر تیم را از رویای عمیق بیدار کند. این ضربات باید با وجود جریان سریعتر در هر سطح متوالی ، همزمان اتفاق بیفتد.

دانلود فیلم Inception 2010 تلقین دوبله و زیرنویس بدون سانسور (1)

چگونگی تولید و ساخت فیلم inception تلقین

در ابتدا ، نولان یک درمان 80 صفحه ای در مورد دزدان رویایی نوشت . در اصل، نولان پیش بینی کرده بود آغاز به کار به عنوان یک فیلم ترسناک ، اما در نهایت آن را به عنوان نوشت فیلم سرقت حتی اگر او متوجه شد که “به طور سنتی [آنها] بسیار به عمد در احساسی سطحی است.”با مرور مجدد فیلمنامه خود ، او تصمیم گرفت كه اساس آن در ژانر كارساز نباشد زیرا داستان “خیلی به ایده وضعیت داخلی ، ایده رویا و حافظه تكیه می كند . من فهمیدم كه باید احساسات عاطفی را افزایش دهم ”

دانلود فیلم Inception 2010 تلقین دوبله و زیرنویس بدون سانسور (2)

نولان نه تا ده سال روی فیلمنامه کار کرد. هنگامی که او برای اولین بار در فکر ساخت فیلم بود ، نولان تحت تأثیر “آن دوره از فیلم ها قرار گرفت که در آن ماتریکس (1999) ، شما شهر تاریک (1998) ، طبقه سیزدهم (1999) و ، تا حدی شما Memento (2000) را نیز داشتید . آنها بر اساس اصولی بنا شده اند که ممکن است جهان پیرامون شما واقعی نباشد. ”

در آغاز ، نولان کارگردان inception تلقین می خواست “ایده افرادی که فضای رویایی مشترک دارند را کشف کند … این به شما امکان می دهد به ذهن ناخودآگاه کسی دسترسی پیدا کنید . برای چه مواردی مورد استفاده و سو استفاده قرار می گیرد؟” بیشتر داستان فیلم در این دنیاهای رویایی بهم پیوسته می گذرد. این ساختار چارچوبی را ایجاد می کند که اعمال در دنیای واقعی یا رویایی در دیگران موج می زند. این رویا همیشه در مرحله تولید است و با حرکت شخصیت ها روی سطح آن تغییر می کند. در مقابل ، دنیای ماتریکس (1999) دنیایی استبدادی و تحت کنترل رایانه است و کنایه از نظریه های کنترل اجتماعی است که توسط متفکران میشل فوکو و ژان بودریار ساخته شده است.. با این حال ، طبق یک تفسیر ، جهان نولان اشتراکات بیشتری با آثار ژیل دلوز و فلیکس گاتاری دارد .

دانلود رایگان فیلم inception با لینک مستقیم

لینک های دانلود نسخه ی دوبله فارسی

مشاهده لینک دانلود تنها با قطع کردن فیلترشکن امکانپذیر است.

لینک های زیر با زیرنویس چسبیده فارسی هستند.

دانلود فیلم Inception 2010 تلقین دوبله و زیرنویس بدون سانسور (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Rubie Ullrich

Last Updated:

Views: 5249

Rating: 4.1 / 5 (52 voted)

Reviews: 91% of readers found this page helpful

Author information

Name: Rubie Ullrich

Birthday: 1998-02-02

Address: 743 Stoltenberg Center, Genovevaville, NJ 59925-3119

Phone: +2202978377583

Job: Administration Engineer

Hobby: Surfing, Sailing, Listening to music, Web surfing, Kitesurfing, Geocaching, Backpacking

Introduction: My name is Rubie Ullrich, I am a enthusiastic, perfect, tender, vivacious, talented, famous, delightful person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.